We use cookies to improve your browsing experience. By continuing, you agree to receive cookies on our website. Learn more

Himalayan Monal

Indian, Curry

134 Field End Road, Pinner, HA5 1RJ

Opening at 17:00

10% off today on orders over £15

Overall

4.9 stars out of 6 4.9 / 6
Food quality 4.6
Delivery time 5.1
Service 5

Based on the 8 most recent reviews

8 reviews of Himalayan Monal

  • 04/01/2019
    Glen
    6 stars out of 6
    Top draw will call again

    Himalayan Monal replied

    Thank you for your feedback. We are committed to providing high quality food and service. We look forward to serving you again. Himalayan Monal team

  • 02/01/2019
    Adil
    4.5 stars out of 6
    Okish food just a shame they hadn’t made it spicy as per the additional instructions

    Himalayan Monal replied

    Thank you for your feedback. We take the feedback seriously and have discussed this with our team to ensure we meet your expectations in the future. We are committed to improving the quality of our food and service and look forward to serving you again. Himalayan Monal team

  • 30/12/2018
    Maria
    5.5 stars out of 6
    Changed management so thought we’d give it a go! Taste good and quick delivery so we’ll order again.

    Himalayan Monal replied

    Thank you for your feedback. We are committed to providing high quality food and service and your feedback is important to us. We look forward to serving you again. Himalayan Monal team

  • 30/12/2018
    Micheál
    5.5 stars out of 6

    Himalayan Monal replied

    Thank you for your rating. We are committed to continuously improve the quality of our food and service and your feedback is important to us. We look forward to serving you again. Himalayan Monal team

  • 24/12/2018
    Sarah
    6 stars out of 6

    Himalayan Monal replied

    Thank you for your rating. We look forward to serving you again. Himalayan Monal team

  • 27/10/2018
    Ellie
    4 stars out of 6
  • 16/12/2018
    Vernon
    6 stars out of 6
    Very nice .. hot fresh and plenty in the portion . Will.order again

    Himalayan Monal replied

    Thank you for your encouraging feedback. We look forward to serving you again. Himalayan Monal team

  • 31/12/2018
    Sean
    1.5 stars out of 6
    The wrong food was delivered so had to wait 30 mins after finally convincing manager that there had been a mistake

    Himalayan Monal replied

    Please accept our apologies for the inconvenience caused. We take the feedback seriously and are committed to improving our service. We have addressed this matter with relevant team and will do all we can to prevent this type of error in the future. We would like to assure you that this is an isolated although unfortunate incident. We look forward to be at your service again with high quality food. Himalayan Monal team

1 of 1

There are no items in your basket

Delivery available on orders of £20 and over (delivery fee £0)

View order