We use cookies to improve your browsing experience. By continuing, you agree to receive cookies on our website. Learn more

India Garden

Indian, Curry

67 Hawthorn Road, Bognor Regis, PO21 2BW

Opening at 17:00

Overall

5.1 stars out of 6 5.1 / 6
Food quality 5
Delivery time 5
Service 5.1

Based on the 68 most recent reviews

228 reviews of India Garden

  • 08/12/2018
    Egle
    6 stars out of 6

    India Garden replied

    Thank you very much for the 6 stars, we hope to see you again very soon. Kindest regards India Garden Management

  • 07/12/2018
    Richard
    2.5 stars out of 6
    Will think twice next time.

    India Garden replied

    Hi Richard, Thank you for your feedback we are always keen to hear your thoughts on any improvements we can make. Please be sure to get in touch. Best regards India Garden Management.

  • 14/11/2018
    Colin
    5 stars out of 6
    Great as always

    India Garden replied

    Thank you Colin, seenyou again soon. Best regards India Garden Management

  • 09/11/2018
    Maria
    6 stars out of 6
    Food was so tasty and full of flavour!

    India Garden replied

    Hi Maria, Thank you very much for your excellent review, see you again soon. India Garden Management

  • 03/11/2018
    Colin
    6 stars out of 6
    Great food, loved it.

    India Garden replied

    Thank you Colin for the great feedback, we are delighted to hear you are pleased with the food. Please come back soon. Kind regards India Garden Management

  • 02/11/2018
    Tommy
    2.5 stars out of 6

    India Garden replied

    Hi Tommy, Sorry to hear your experience was not up to scratch, we are not certain why due to no communication received from you, whatever it is we hope we can put it right. India Garden Management

  • 27/10/2018
    Mrs
    3.5 stars out of 6
    Was late but had a phone call to explain they were busy, worth waiting for, very nice food, non greasy, tasty and good value, will order again

    India Garden replied

    Thank you for your kind feedback we will take steps to make sure your order is on time when you next order. India Garden Management

  • 27/10/2018
    Denise
    5 stars out of 6

    India Garden replied

    Thank your for your positive feedback Denise. Hope to see you again very soon. India Garden Management

  • 20/10/2018
    Claire
    6 stars out of 6
    Always delicious and great customer service. Would highly recommend.

    India Garden replied

    Thank you Claire, always good to hear nice hints from our customers. We look forward to seeing you again soon. India Garden Management

  • 19/10/2018
    Gabriel
    6 stars out of 6
    Food was just delicious, Friday nights are quite busy for such a good kitchen so we can accept a small delay. We l definitely order again.

    India Garden replied

    Hi Gabriel, Thank you for your kind words, we look forward to seeing you again very soon. All the best India Garden Management

  • 13/10/2018
    Jeanette
    5 stars out of 6

    India Garden replied

    Thank you Jeanette for your positive review. We hope to see you again soon. Kind regards India Garden Management

  • 12/10/2018
    Liam
    5.5 stars out of 6

    India Garden replied

    Thank you Liam. We look forward to seeing you again. Kind regards India Garden Management

  • 28/09/2018
    Farheed
    2.5 stars out of 6
    25 mins late. No apology. Nothing said. Poor service imho.

    India Garden replied

    Dear Farheed, We are very concerned to hear that not only was your order late but you were given no apology, this is unacceptable and we always advise you call us to express any issues with your food or service, we have been in business for many years and always our customers first. If you are unsatisfied a refund will always be offered. Yours sincerely India Garden Management

  • 20/10/2018
    Gary
    1 stars out of 6
    Food was hour late but assured me that food was freshly made but lied as i know that my order has been sitting in car as poppadums were stail.......won't be using restaurant again........what a waste of £20

    India Garden replied

    Hi Gary, Sorry to hear your experience with us was not up to our normal standards, it does get very busy on Saturdays but this is not an excuse for us to not look after you. We will always offer a refund or replacement food whenever the normal high standard is not met. We hope we can do better next time. Kind regards India Garden Management

  • 25/10/2018
    Tanya
    6 stars out of 6
    Lovely, tasty food as always. Perfect delivery time - 5 mins earlier than stated. Lovely fresh naan bread and perfectly crispy poppadoms. Friendly service. Many thanks.

    India Garden replied

    Hi Tanya, Thank you for your positive feedback, we hope to continue in pleasing you with our food and service. Kind regards India Garden Management

  • 31/10/2018
    King
    6 stars out of 6

    India Garden replied

    Thank you Mr King, Always a pleasure to see you. India Garden Management

  • 08/11/2018
    Tony
    6 stars out of 6

    India Garden replied

    Dear Tony, Thank you for the 6 stars, we look forward to looking after you again. India Garden Management

  • 10/11/2018
    Danielle
    4.5 stars out of 6
    delivery time was good and quick but quality of food wasn’t as good as expected. chicken was very dry and food wasn’t that hot.

    India Garden replied

    Hi Danielle, Sorry to hear the food was not to your liking, this concerns us as India Garden has been serving quality food since 1990. Whenever there is an issue with the food do call us so that we can do what we can to rectify the situation. Kind regards India Garden Management

  • 06/12/2018
    Alf
    6 stars out of 6
    Food is always very nice,staff always friendly
  • 12/10/2018
    Ronan
    3 stars out of 6
    The flavor was lovely but the chicken was so dry the river Arun will not be able to rehydrate me. The cheese balls are definitely worth a try tho possible the saving grace.

    India Garden replied

    Hi Roman, Thank you for the constructive feedback, we will inform the chef to keep an eye on the chicken to ensure quality is always good, in future please call to let us know so that we can rectify any issues. Cheese balls are a firm favourite with our customers nice to know they have another fan. All the best India Garden Management

  • 14/09/2018
    Michael
    1 stars out of 6
    Had to ring as not arrived- when arrived was cold - ruined the evening waste of money obviously won't be using India garden again

    India Garden replied

    Hi Michael, Sorry to hear our service was not up to normal standards this time however your food was delivered on time and only became cold when you took more than 15 minutes to open your door. The driver had to wait a long time as you didn’t answer to the door knocking, this also caused delays for other customers. We advise that you always call us if there are any concerns regarding our food or service before a negative review is left. Kind regards India Garden Management

  • 22/09/2018
    Tanya
    6 stars out of 6

    India Garden replied

    Thank you Tanya, we look forward to seeing you again. India Garden Management.

  • 28/09/2018
    Lesley
    1 stars out of 6
    Don't bother ordering, they took money and never delivered then said contact just eat to get refund. Worst service ever!

    India Garden replied

    Dear Lesley, Your negative review is unnecessary as the order was cancelled by you via Just Eat. We are a long standing established business and would never take money from our customers without delivering the service they have paid for. India Garden Management

  • 29/09/2018
    Craig
    2.5 stars out of 6
    Although the flavour was good. It was all cold and had to reheat it. Also the spicy popadom was burnt

    India Garden replied

    Hi Craig, we are sorry to hear your order was not to our normal high standards, in this situation we always recommend calling us so that we can replace any items to meet your expectations. Please be sure to call us when you place another order and let us know so that we can give you some discount or extras to compensate. Thank you India Garden Management

  • 06/10/2018
    Jane
    6 stars out of 6
    Top quality food, delivered piping hot and on time. Definitely recommend.

    India Garden replied

    Thank you forJane the positive feedback, we look forward to seeing you again. Kind regards India Garden Management

  • 06/10/2018
    Alex
    6 stars out of 6
    Food was delivered on time by a very polite delivery driver. Food was absolutely amazing, best Indian in bognor Regis by far!

    India Garden replied

    Thank you very much Alex, your kind words are really appreciated. We hope that we can continue to provide you with the best service possible. Kind regards India Garden Management

  • 10/10/2018
    Shane
    6 stars out of 6
  • 11/10/2018
    Zoe
    2.5 stars out of 6
    Food cold, chicken was not marinated and tasted funny. Would not order again from this restaurant

    India Garden replied

    Dear Zoe, we are extremely sorry to hear that you found the food to be unsatisfactory, being in business for many years it is our priority to keep our customers happy. We had no call from you expressing your concerns, replacement meal or refund is always available. Kind regards India Garden Management

  • 18/10/2018
    Larry
    6 stars out of 6
    lovely meal, will be back
  • 21/10/2018
    Shane
    6 stars out of 6
    Normally I am not a fan of Indian foods due to issues with health, and stomach being overly sensitive but thanks to India Garden I have enjoyed every mouthful, this is the 2nd time I have ordered from here now and the quality of food is the best i have tasted, thank you to all who took so much care and effort making such tasty meals... looking forward to the next time :) Shane Edwards

    India Garden replied

    Hi Shane, Thank you very much for your kind feedback, we hope to continue to please you with our foods Best regards India Garden Management

1 of 8 next 30

There are no items in your basket

Delivery available on orders of £12 and over (delivery fee £0)

View order