We use cookies to improve your browsing experience. By continuing, you agree to receive cookies on our website. Learn more

Koishii Japanese Restaurant

Japanese, Chinese

101 Mayflower Street, Plymouth, PL1 1SD

Opening at 11:11

Overall

4.8 stars out of 6 4.8 / 6
Food quality 5
Delivery time 4.6
Service 4.9

Based on the 166 most recent reviews

1029 reviews of Koishii Japanese Restaurant

  • 21/10/2018
    Kat
    6 stars out of 6
  • 19/10/2018
    Lucy
    6 stars out of 6
  • 17/10/2018
    Kerry
    3 stars out of 6
    Food tasted lovely as always although deep fried squid always seems to lack in squid. However delivery seems to get later each time I order, waited 2 hours today, on a Wednesday evening? unable to contact the restaurant as kept getting an automated message stating it was closed! Lastly no mention of an apology when the food finally turned up, poor basic customer service, such a shame because I love the food!
  • 05/10/2018
    Gaby
    3.5 stars out of 6
    average at best
  • 05/10/2018
    Sofia
    5.5 stars out of 6
  • 04/10/2018
    Aimee
    5.5 stars out of 6
  • 30/09/2018
    K
    5.5 stars out of 6
  • 29/09/2018
    Gary
    6 stars out of 6
  • 28/09/2018
    Mr
    3.5 stars out of 6
    Reasonable sushi takeaway. Slightly small portions
  • 26/09/2018
    Sarah
    6 stars out of 6
    Favourite place to eat, best place in Plymouth 😛😍
  • 23/09/2018
    Olivia
    5.5 stars out of 6
    Absolutely delicious food, arrived a little bit late, but incredibly high quality sushi!
  • 19/09/2018
    Missia
    5.5 stars out of 6
    very good food! obviously great quality! quite expensive but obviously can see and taste why, definitely would order again when in the area next time! delivery was 5-10 mins late but i guess it was because of rush hour.
  • 15/09/2018
    Breno
    5 stars out of 6
    Amazing food, I think our order was just very large so the estimated time was off
  • 08/09/2018
    Christopher
    6 stars out of 6
  • 26/08/2018
    Mr
    5 stars out of 6
  • 19/08/2018
    Natalie
    6 stars out of 6
    Koishii is a bit expensive but the food is always great!
  • 17/08/2018
    Emma
    6 stars out of 6
    Loved it! I'd gladly order from here again.
  • 17/08/2018
    Ian
    5.5 stars out of 6
  • 17/08/2018
    Kithmini
    1.5 stars out of 6
  • 15/08/2018
    Paschal
    6 stars out of 6
    I ordered wrong and koishi thought that may have been the case so contacted me to confirm and corrected the order for me:) great customer aervice. The delivery guy was lovely too! Food was awesome as always.
  • 15/08/2018
    Sarah
    6 stars out of 6
    Always beautiful food and delivered with a lovely polite member of staff.
  • 10/08/2018
    Fred
    3 stars out of 6
    The food was ok. But expensive for portion size and very stingy with the sauce!

    Koishii Japanese Restaurant replied

    Thank you for your comment, We will control to good size portions. please understand that most of our ingredients are imported from Japanese, our supplier has put up our price over 30% with an excuse of the low in English pounds. All our prices are includive fo 20%VAT.

  • 09/08/2018
    Jack
    5.5 stars out of 6
  • 04/08/2018
    Martha
    5.5 stars out of 6
    The food was delicious and arrived earlier than expected. My only issue was that one of the dishes I ordered did not arrive. Otherwise, it was excellent.
  • 29/07/2018
    Tom
    6 stars out of 6
    We ordered a whole bunch of different things and absolutely everything was perfect. The katsu chicken especially is a very generous portion (enough for both me and my girlfriend). Yeah it's pricey but it's sushi, sushi is expensive
  • 27/07/2018
    Helen
    2 stars out of 6

    Koishii Japanese Restaurant replied

    Thank you for your comment, We will control to good size portions. please understand that most of our ingredients are imported from Japanese, our supplier has put up our price over 30% with an excuse of the low in English pounds. All our prices are inclusive of 20%VAT.

  • 27/07/2018
    Shell
    6 stars out of 6
    Love this place and will order through just eat again when i cant get to restaurant

    Koishii Japanese Restaurant replied

    Thank you very much for your 6 Star and we will keep it up. Looking forward to see you soon.

  • 27/07/2018
    Abbey
    1 stars out of 6
    Awful service, food and delivery time! We order our food at 17.15 to arrive at 19.05, it ended up arriving at 19.30 without our fried ice cream. We were then told that there was a replacement ice cream/dessert in the box (to which there wasn't) and had to pay full price as we were told we would have to call up to request a refund. We called up as soon as we closed the door to get out refund and they said that they could sort it out and it would be with us shortly. Whilst eating the food, we found the katsu chicken to be horribly dry, honestly I've tasted better from a tescos ready meal! It is now almost 9pm and still no refund, we then decided to call up again asking where the driver was and To also tell them that the chicken was dry and that we would like a refund for that. They said that it was impossible to give us a refund for the chicken even though a driver should have been on their way to give us a refund for the fried ice cream and we had barely touched the chicken. The manager even stated that we were the inconvience in this situation and that we would have to pay the £4 delivery charge again so that they could come around to resolve an error that they caused. TL;DR Horrible food, poor service, had to wait 2 hours for a £5.30 refund

    Koishii Japanese Restaurant replied

    Sorry to hear your experience, due to the hot weather, and minimum 20 minutes to get to you house, we are not able to send you the deep fried Ice-cream because it will melt, however according to our driver the replacement Ice-cream was turned away. Sorry again that our driver should have offer you the refund at the same time instead of coming back to the restaurant first. We also cater vegetarian and vegan customers, looking forward to see you again soon.

  • 20/07/2018
    Veicki
    4.5 stars out of 6
    Friendly staff and great food :)
  • 20/07/2018
    Katalin
    5 stars out of 6
1 of 35 next 30

There are no items in your basket

Delivery available on orders of £10 and over (delivery fee £2)

View order