We use cookies to improve your browsing experience. By continuing, you agree to receive cookies on our website. Learn more

Maharajah Restaurant

Indian

245 Holderness Road, Kingston Upon Hull, HU8 8TB

Opening at 16:25

Overall

5.4 stars out of 6 5.4 / 6
Food quality 5.5
Delivery time 5.3
Service 5.5

Based on the 1063 most recent reviews

2900 reviews of Maharajah Restaurant

  • 23/02/2018
    Karl
    5.5 stars out of 6
    Good food Great delivery service
  • 22/02/2018
    John
    6 stars out of 6
    Great as always. The onion Bhajis are a treat 👍🏻
  • 22/02/2018
    Bella
    6 stars out of 6
    Found this so much better than a normal takeaway proper food well cooked and tasted great.

    Maharajah Restaurant replied

    Thank you so much for your glowing reference to our produce and we hope to hear that we can keep this up for many years to come

  • 21/02/2018
    Richard
    6 stars out of 6
    excellent once again

    Maharajah Restaurant replied

    And thank you again for continuously using us Richard

  • 21/02/2018
    Sheila
    6 stars out of 6
    Good food order all the time and friendly service

    Maharajah Restaurant replied

    And thank you again for using us Sheila

  • 20/02/2018
    Hayley
    6 stars out of 6
    Amazing as usual.

    Maharajah Restaurant replied

    To still get a response such as this , thank you so much .

  • 20/02/2018
    Lexi
    6 stars out of 6
    Speedy delivery good tasty food.

    Maharajah Restaurant replied

    We can only say how happy we are could get you earlier than was expected and that you enjoyed it so much , many thanks for your response and hope see you in soon.

  • 19/02/2018
    Joseph
    6 stars out of 6
    As always, on time and lovely tasting hot food :-)

    Maharajah Restaurant replied

    And as always thank you using us Joseph, hope to see you again soon

  • 19/02/2018
    Luke
    6 stars out of 6

    Maharajah Restaurant replied

    Thank you Luke for the full star rating :)

  • 18/02/2018
    Isobella
    6 stars out of 6
    Chicken tikka khara Masala food was perfectly spiced and was superb !!

    Maharajah Restaurant replied

    Thank you for trying one of our House Specials and for finding it just how you wanted. We have a large selection of dishes and if you like spicy dishes, try our Naga Jhaal Special. Thank you for your review and rating. Hope to see you again shortly :)

  • 17/02/2018
    Andrea
    5 stars out of 6
    ordered our usual ... chicken tikka Rohan josh the chicken tasted rubbery and we couldn’t eat some of it due to texture and taste not the usual high standards however food was early

    Maharajah Restaurant replied

    As chicken prices have risen during the past 18 months we have withheld these cost from our customers and still use the finest quality produce that we have available. At Maharajah our tikka dishes are twice cooked ( first marinated and then cooked in the tandoori oven and then added to the sauce of the customers choice ) which can make them seem firmer than normal roast chicken. If you have found this one too firm for you please do try our normal braised chicken or beef .

  • 16/02/2018
    Simon
    6 stars out of 6
    Great food as always!

    Maharajah Restaurant replied

    Thank you Simon for ordering with us and also thank you for the great review and rating. Couldn't ask for anything more

  • 15/02/2018
    Ryan
    6 stars out of 6
    Authentic Indian food deliver on before time . food is top quality.

    Maharajah Restaurant replied

    Great to hear you found our authentic food top quality and also it was also delivered before the expected time. Happy to see you again

  • 15/02/2018
    Rachel
    6 stars out of 6
    First tine ordering from here food wss excellent def will ordering again.

    Maharajah Restaurant replied

    Thank you for trying us us for the first time and we glad to hear you'll be using us again. Look forward to you next order :)

  • 14/02/2018
    Amanda
    6 stars out of 6
    Food was beautiful and hot will be ordering again thank you.

    Maharajah Restaurant replied

    Such kind words for your first order with us is high praise indeed so thank you it.

  • 13/02/2018
    Abbot
    6 stars out of 6
    Delicious food !!

    Maharajah Restaurant replied

    Glad that you enjoyed your food and we are here for you whenever you wish to return thanks for taking the time out to respond.

  • 12/02/2018
    Richard
    6 stars out of 6
    enjoyed it thank you very much 😁👌🏼👍🏼😋

    Maharajah Restaurant replied

    You're welcome and thank you Richard for a great review and rating. We always love to hear that our customers enjoying the meal

  • 11/02/2018
    Jay
    6 stars out of 6
    Food was fantastic and nice and hot and curry was seasoned well.

    Maharajah Restaurant replied

    Great to hear that you enjoyed the meal and most importantly hot when you received the meal. Especially on a busy Sunday. We hope to see you again in the future

  • 11/02/2018
    Praveen
    6 stars out of 6

    Maharajah Restaurant replied

    If all the stars is what you think of us then we must be doing something right and we thank you for them.

  • 11/02/2018
    Hollie
    4.5 stars out of 6
    Food was watery and bland.

    Maharajah Restaurant replied

    Having looked at your order may we say that you did request one of the mildest meals that we do and if you do require extra spice within them please let us know within the comments section on the just eat order page. We are very sorry that you say you found these watery as the massala you ordered are some of the thickest and creamiest we produce.

  • 10/02/2018
    F
    6 stars out of 6
    Always outstanding no complaints what so ever

    Maharajah Restaurant replied

    And yet again thank you as always for nice words and review. We look forward to seeing you again

  • 10/02/2018
    Richard
    6 stars out of 6
    excellent food, will be defiantly ordering again

    Maharajah Restaurant replied

    Thank you for the great review and we will be happy to serve you again whenever you need us.

  • 10/02/2018
    Lynn
    3 stars out of 6
    Food was very nice although the abysmal wait for delivery spoilt the whole experience, over an hour wait and when we tried to phone the restaurant nobody would answer Definitely would not use maharajah again 😡

    Maharajah Restaurant replied

    Maharjah is so sorry to have disappointed you with your delivery and the lack of an answer when you called. Having looked into this matter myself it seems that due to great demand on this night ( due to both. online and inside customers ) that there was no one at the front of house to be able to take your call and that is why the phone was not answered directly for you. Not long after your order came through we had to turn off our Just Eat machine so that the kitchen could catch up with the backlog that had amassed. Upon receipt of the call from Just Eat which we were able to answer we were happy to inform them them that your order had been despatched. We thank you for the mention that enjoyed the food when it got to you and please do not dismiss us due to this as we are now putting new working practices into place to make sure that this will not happen again.

  • 10/02/2018
    Lawson
    5.5 stars out of 6
    Absolutely delicious meal and freindly staff.

    Maharajah Restaurant replied

    Sometimes our staff are overlooked so we thank you for the fine comments about them and our produce and we hope to hear from you again soon.

  • 10/02/2018
    Nicola
    3.5 stars out of 6
    we have had on more then one occasion had to wait longer for our order then stated, we arrived or our order at 6-39 as booked and the restaurant hadn’t even started cooking it even tho we ordered it 2 hours before pick up, we have even waited up to 4 hours for delivery before that’s why we decided to pick it up this time. really need to work on there timings, if the food wasn’t so good we would never order with them again, good job for them the food is always worth waiting for just wish we didn’t have to wait so long

    Maharajah Restaurant replied

    We are very sorry for this delay and the ones that you have experienced before and we are putting in new practices to try and eradicate this for not only you but all of our other valued customers. Maharajah thanks you for the praise of our produce and would ask that if you do have any queries about your collection or delivery please give us a call before you order through Just Eat and we will do our best to put your mind at rest.

  • 10/02/2018
    Sarah
    4.5 stars out of 6
    Chips very greasy chicken very over cooked

    Maharajah Restaurant replied

    All our homemade chips are cut by hand to give our customers that fresh taste but sometimes distance to a delivery such as yours and being within the insulated bags we use will cause them to seem this way. The chicken tikka massala that you ordered is first marinated by ourselves for at least 24 hrs and then cooked in the tandoor to seal in the taste and then put into the sauce of the customers requirement which does make it slightly firmer than braised or roast chicken.

  • 09/02/2018
    Shannon-Marie
    6 stars out of 6
    Always order from here and always delicious. Tried something different this time and it was amazing, and great late night treat

    Maharajah Restaurant replied

    Maharajah thanks you for your continued custom and is very happy that we still produce food to get this reaction out of you even when you try a new dish so once again thanks.

  • 09/02/2018
    Jodi
    1 stars out of 6

    Maharajah Restaurant replied

    We are so sorry that we could only get this rating from you and do apologise for whatever may have gone wrong but please do let us know so that we may improve for not only you but all of our other customers.

  • 09/02/2018
    Angie
    6 stars out of 6

    Maharajah Restaurant replied

    Full star response again thank you so much.

  • 08/02/2018
    Leo
    6 stars out of 6

    Maharajah Restaurant replied

    Reviews such as this do keep us going so we can only say thank you so much for it.

1 of 97 next 30

There are no items in your basket

Delivery available on orders of £10 and over (delivery fee £1.50)

View order