We use cookies to improve your browsing experience. By continuing, you agree to receive cookies on our website. Learn more

Pizza Royal

Pizza, Kebab, Halal

195 Turlin Road, Poole, BH16 5AQ

Delivery available on orders of £15 and over (delivery fee £3)

Overall

5.2 stars out of 6 5.2 / 6
Food quality 5.1
Delivery time 5.1
Service 5.2

Based on the 133 most recent reviews

243 reviews of Pizza Royal

  • 02/03/2019
    Claire
    6 stars out of 6

    Pizza Royal replied

    Thanks a lot Claire. 🙏

  • 28/02/2019
    Adam
    6 stars out of 6
    Nice Pizza as Always!

    Pizza Royal replied

    🙏 Adam, glad you liked it.

  • 25/02/2019
    Debbie
    2 stars out of 6
    The food was burnt and cold and took 30mins more

    Pizza Royal replied

    Hi Debbie, sorry to hear that you weren’t happy with the service you received, due to the fact that you mentioned above. We would have appreciated, and corrected it straight away, if you had kindly informed us... Regards.

  • 20/02/2019
    Dave
    6 stars out of 6
    great pizza, fresh and tasty.

    Pizza Royal replied

    🙏 Dave

  • 15/02/2019
    Amy
    6 stars out of 6
    amazing food would definitely get again! don’t miss out

    Pizza Royal replied

    Thank you Amy,

  • 15/02/2019
    Miss
    6 stars out of 6
    Always great service - even on a busy Friday :) thanks guys!

    Pizza Royal replied

    Trying our best 😊

  • 09/02/2019
    Simon
    5.5 stars out of 6
    mixed kebab was really nice and good portion size.

    Pizza Royal replied

    Thank you Simon, glad you liked it. 👍

  • 09/02/2019
    Serena
    5.5 stars out of 6
    Quick delivery, friendly driver and decent food

    Pizza Royal replied

    Much appreciated Serena. 🙏

  • 02/02/2019
    Joanne
    5.5 stars out of 6

    Pizza Royal replied

    Thank you Joanna. 👍

  • 27/01/2019
    Michael
    6 stars out of 6

    Pizza Royal replied

    🙏

  • 26/01/2019
    Aimee
    4.5 stars out of 6
    food was very very nice really enjoyed it & food was late but with a garlic bread & chocolates added made all the difference, lovely little touch, thank you would order again

    Pizza Royal replied

    🙏 Aimee. Saturdays do get a bit busy, sorry about the delay.

  • 18/01/2019
    Amy
    4.5 stars out of 6
  • 18/01/2019
    Stephanie
    6 stars out of 6
    Good food
  • 14/01/2019
    Dalton
    4.5 stars out of 6
    Food was amazing! however the delivery driver didn’t give me my change, I couldn’t exactly run after him either having a broken ankle
  • 13/01/2019
    Joe
    6 stars out of 6
    top notch
  • 11/01/2019
    Caroline
    4.5 stars out of 6
    Meal was really tasty .
  • 07/01/2019
    Kat
    4 stars out of 6
  • 01/01/2019
    Clare
    5.5 stars out of 6
  • 28/12/2018
    Chloe
    5 stars out of 6
    Always excellent
  • 26/12/2018
    Jordon
    6 stars out of 6
  • 24/12/2018
    Diana
    5 stars out of 6
  • 20/12/2018
    Oliver
    1 stars out of 6
    Our food was delivered over an hour late and stone cold. Not impressed at all. Will not be returning

    Pizza Royal replied

    We were contacted by the customer after 40 minutes of the food delivered....

  • 19/12/2018
    Lloyd
    3 stars out of 6
    Waste of time and money not happy at all!!!!!!

    Pizza Royal replied

    We would have been appreciated, if you mentioned what wasn’t you happy with.

  • 10/12/2018
    Abdou
    4.5 stars out of 6
  • 08/12/2018
    Jordon
    6 stars out of 6
    absolutely brilliant like anyways, you guys are one of the best in the area

    Pizza Royal replied

    Thanks a lot Jordon.

  • 08/12/2018
    Pauline
    5.5 stars out of 6

    Pizza Royal replied

    Much appreciated Pauline.

  • 05/12/2018
    Lauren
    3 stars out of 6
    ordered a margarita with mushrooms for my vegetarian friend, got given a Hawaiian which had ham on it. however we were given a cheesy garlic bread which we didn’t order so he had to eat just that. food was cold and soggy.

    Pizza Royal replied

    Hi Lauren, we apologise that you have had the wrong item. If you had called us, we would have sent you the one you wanted. Also the garlic bread is a promotional item, when you spend £15 or over. Regards.

  • 02/12/2018
    Andrew
    3 stars out of 6
    Food was 45 later than delivery stated also paid delivery charge even though I spent the minimum amount for free delivery very disappointing

    Pizza Royal replied

    We do not do free delivery, if you kindly check just eat site, you would be able to see it. Thanks

  • 03/03/2019
    Emanuel
    4.5 stars out of 6
    It is not first time when I have ordered pizza however this time I have been very disappointed. This is because all pizza in all 3 boxes was squeezed. So the person who delivered pizza probably was not careful while transporting pizza and pizza in boxes was a mess. I did not check when I got pizza otherwise I would returned the pizza if I would have seen.
  • 24/01/2019
    Lewis
    6 stars out of 6

There are no items in your basket

Delivery available on orders of £15 and over (delivery fee £3)

View order