We use cookies to improve your browsing experience. By continuing, you agree to receive cookies on our website. Learn more

Red Fort Fine Indian

Indian

46 High Street, Leamington Spa, CV31 1LW

Opening at 17:30

Overall

5.5 stars out of 6 5.5 / 6
Food quality 5.5
Delivery time 5.5
Service 5.5

Based on the 177 most recent reviews

1015 reviews of Red Fort Fine Indian

  • 28/10/2017
    Audra
    5.5 stars out of 6
    Very nice , will use again
  • 02/11/2017
    Lottie
    5 stars out of 6
  • 03/11/2017
    Chris
    3.5 stars out of 6
    Delivery on time but over an hours lead time from ordering
  • 03/11/2017
    Mark
    6 stars out of 6
    Delivered bang on time
  • 03/11/2017
    Ed
    6 stars out of 6
  • 04/11/2017
    Ed
    6 stars out of 6
  • 05/11/2017
    Sue
    4.5 stars out of 6
    Very nice dishes freshly made. Cons: If you order more than one starter you only receive a tiny 1 onion pot & 1 mint sauce pot when you are meant to have this for each starter. They also forgot salad bag. There is hardly any keema in the keema naan and it's very dry. The puri which comes with some of the starters is pointless cos it's rubbery, unable to chew it as it is fried in oil then packed where the steam makes it rock hard by the time it gets to you. Also it says on the menu that the puri is a yoghurt bread which they used to do which was very nice, but it hasn't been changed on the menu to this ting hard inedible thing. Delivery was a long wait. The curries are very good & full of flavour which is why I re-order. I sometimes go to collect it saves waiting. If you order on their website you receive 10% discount which covers delivery & card fee on here.
  • 11/11/2017
    Rebecca
    6 stars out of 6
  • 12/11/2017
    Ed
    6 stars out of 6
    Quality, every time
  • 18/11/2017
    Victoria
    5 stars out of 6
    Really nice and delivered on time. Will be using again.
  • 19/11/2017
    Emmi
    6 stars out of 6
  • 19/11/2017
    Frank
    6 stars out of 6
    smashing!
  • 20/11/2017
    Chris
    6 stars out of 6
  • 20/11/2017
    Ed
    6 stars out of 6
  • 29/11/2017
    Hayley
    5.5 stars out of 6
    Red Fort were recommended had not ordered before. Lovely friendly service. Had a call to say they were running a bit late which was really polite. Amazing food good quality tasty and good portions! Will definitely order again and recommend!
  • 29/11/2017
    Arun
    4.5 stars out of 6
  • 01/12/2017
    Ed
    6 stars out of 6
  • 02/12/2017
    Peter
    5.5 stars out of 6
    Delivery was awesome. Starters, bread and rice where very nice but found the vegetable curries lacking in vegetables. Quite disappointing. I doubt that would have been the case had we ordered meat.
  • 04/12/2017
    Jonathan
    5.5 stars out of 6
  • 15/12/2017
    Spaced
    6 stars out of 6
    First time but won't be the last, very good thanks!
  • 15/12/2017
    Karen
    3.5 stars out of 6
    Ordered through just eat, delivery was late but food was fantastic as always.

    Red Fort Fine Indian replied

    Hi Karen, I am glad you enjoyed the food and we apologise for the food being a bit late as we were extremely busy tonight but we will make sure this doesn't happen again. Thank you.

  • 25/10/2017
    Guy
    6 stars out of 6
    This was the best Indian dish we have had in a long time. The food was really good quality and we felt it was the best Indian dish we have had from the Leamington/Warwick area. Would recommend highly and will definitely be ordering from Red Fort in the future.
  • 03/11/2017
    Angela
    5.5 stars out of 6
    Meal was slightly late ,but it was a Friday evening, restaurant rang to say sorry .Food was really nice ,my son said best cheese naan ,they did put lots of cheese on .Will definitely use them again
  • 21/10/2017
    Frank
    6 stars out of 6
    smashing
  • 21/10/2017
    Gen
    6 stars out of 6
  • 16/10/2017
    Sue
    4 stars out of 6
  • 20/10/2017
    Bethan
    4 stars out of 6
  • 21/10/2017
    Andrew
    6 stars out of 6
    Would have preferred to know delivery was going to be a lot earlier than planned but can’t complain. Food was great!
  • 18/10/2017
    Ed
    6 stars out of 6
  • 15/12/2017
    Ryan
    4 stars out of 6
    Disappointing. Chose this restaurant because of all the good reviews, but this was very poor. The chicken in the dupiaza was undercooked. The dish was bland, greasy and luke warm. Pilau rice was ordered plain and arrived as vegetable. Samosas were floury and stodgy, not crispy as expected. The chicken starter was nice, cooked well and great flavour. Unfortunately this was the only enjoyable part of the meal.

    Red Fort Fine Indian replied

    Hi Ryan, we are really sorry to hear that you haven't enjoyed your meal you have ordered with us first time. We were extremely busy tonight, in this case few orders have been a little late. But there's no excuse with the dishes you mentioned they didn't taste as they should have. We will be very carefull with your next order as we always want our customer to enjoy our food and service. Kind regards.

1 of 34 next 30

There are no items in your basket

Delivery available on orders of £15 and over (delivery fee £1)

View order