We use cookies to improve your browsing experience. By continuing, you agree to receive cookies on our website. Learn more

Spice Route

Indian, Bangladeshi, Halal

101 Palmerston Road, Portsmouth, PO5 3PS

Opening at Wed 17:00

Overall

5.2 stars out of 6 5.2 / 6
Food quality 5.2
Delivery time 5
Service 5.3

Based on the 52 most recent reviews

75 reviews of Spice Route

  • 10/02/2018
    David
    6 stars out of 6
    Great food, great service and delivered on time.
  • 20/01/2018
    Nikola
    6 stars out of 6
    Totally delicious. A little more expensive than other places, but worth every extra pound.
  • 18/01/2018
    Moira
    5.5 stars out of 6
    First time for us - delicious! Will order again from you.
  • 11/01/2018
    Alex
    6 stars out of 6
  • 07/01/2018
    Mrs
    6 stars out of 6
    Ordered the Chicken Jahl Tika and Naans. It was Amazing! Fresh & piping hot! 👌 Thanks guys.
  • 06/01/2018
    Zoe
    6 stars out of 6
    Unusual dishes that tasted amazing! Will order again. Please put mixed pickle on the menu to save hassle when ordering.
  • 31/12/2017
    Tristan
    6 stars out of 6
  • 31/12/2017
    Rebecca
    4.5 stars out of 6
    The food was very good generally but unfortunately we had requested salad and mint sauce with one of the meals, which did not arrive. This was for a person with dietary requirements which means that her food has to be specific. As a result, though what she received was tasty, it was left lacking and dry. Disappointing.
  • 13/12/2017
    Paul
    4 stars out of 6
    food was a little late which is usually fine but the food itself was really disappointing. Passanda, mint sauce, nann and chips were all really bland. I could barely touch the passanda because of this. however the service from the delivery driver was 10/10. He was a really friendly, happy guy but unfortunately, because food was so bad, we won’t be ordering again.
  • 13/12/2017
    Hannah
    2.5 stars out of 6
    Although the restaurant did phone us twice to update us where our order was, unfortunately it was not worth the wait. Nothing really had any flavour, the meat was chewy and for me inedible, and our side dishes were cold. Really dissapointed as was looking forward to a nice curry.
  • 04/12/2017
    Sabrina
    6 stars out of 6
    Excellent as always!!! Thankyou.
  • 29/11/2017
    Bhanupriya
    4.5 stars out of 6
  • 23/11/2017
    Intisar
    6 stars out of 6
    Ordered first time tonight and it was absolutely amazing! The food was so so good! The delivery man is the nicest delivery man I've ever had! Will definitely be ordering again soon! Thank you!
  • 29/10/2017
    Jesse
    6 stars out of 6
    The food from Spice Route is amazing. It's taken me years to find a curry house in Portsmouth I go to again and again. This is the place! Well done Spice Route keep it up.
  • 13/10/2017
    Philippa
    2.5 stars out of 6
    We received our delivery with part of our order missing and stale poppodoms. I called and was told they would be redilvered within 10 minutes. Half an hour later they arrived by which time we had finished our meal. The restaurant did call to apologise.
  • 30/09/2017
    Jack
    6 stars out of 6
  • 30/08/2017
    Heather
    6 stars out of 6
  • 26/08/2017
    Kim
    4 stars out of 6
  • 12/08/2017
    Imogen
    6 stars out of 6
  • 23/07/2017
    Nurul
    6 stars out of 6
  • 10/07/2017
    Simon
    6 stars out of 6
  • 26/06/2017
    Bhanupriya
    5 stars out of 6
  • 12/06/2017
    Sabrina
    6 stars out of 6
    A very flavoursome curry prepared in perfect time for collection. I would rate the food a 6/6. Staff were also very friendly. I. Cant wait for my next meal from my new favourite curry house!
  • 09/06/2017
    Carole
    3.5 stars out of 6
    arrived at 1945 had requested 20.15 order confirmation stated 20.45. was surprised and not ready when it arrived .i wasn't home from work , so my husband had to place in oven
  • 03/06/2017
    Chloe
    3 stars out of 6
  • 29/05/2017
    Amber
    5.5 stars out of 6
    First time ordering from Spice Route and we will definitely be ordering again! Brilliant service and food! Would recommend. :)
  • 25/05/2017
    Simon
    6 stars out of 6
  • 20/05/2017
    James
    5.5 stars out of 6
    Amazing food - took a while but was so good when it got here that it didn't matter.
  • 13/05/2017
    Paul
    2.5 stars out of 6
    This place is usually good. But tonight 40 minutes late and food no way as good as it has been

    Spice Route replied

    Hi Paul, thank you for your feedback. Please accept our apologies for that particular evening, we were unexpectedly busier than usual. To ensure that there are no future issues we have employed another delivery driver for the weekends. Apologies once again.

  • 13/05/2017
    Rob
    2.5 stars out of 6
    Food was good, rest of it was poor, food was delivered an hour later than stated, didn't get a call to explain why and I ended up chasing the delivery twice wasting my time

    Spice Route replied

    Hi Rob, thank you for your feedback. We are very sorry with the delay of your order. That particular night we were unexpectedly busier than usual. We hope our staff have resolved this issue with you and we hope to see you again soon.

1 of 3 next 30

There are no items in your basket

Delivery available on orders of £12 and over (delivery fee £0)

View order