We use cookies to improve your browsing experience. By continuing, you agree to receive cookies on our website. Learn more

The Oriental Tree

Chinese, Malaysian, Halal

139 Northfield Avenue, London, W13 9QT

Delivery available on orders of £15 and over (delivery fee £0)

Overall

5 stars out of 6 5 / 6
Food quality 4.8
Delivery time 5.1
Service 5.1

Based on the 223 most recent reviews

1084 reviews of The Oriental Tree

  • 14/12/2017
    Cassandra
    3 stars out of 6
    Absolute annoyed, first time ordering chinese from anywhere since moving to Ealing. After reading all the positive reviews, i'm confused. I ordered salt and pepper ribs, salt and pepper prawns and chicken chow mein. The only edible dish was the chow mein. My ribs were not cooked properly at all and all of them were just blobs of fat. The prawns were a bit undercooked as was the batter. Neither of these items tasted how salt and pepper food should at all, it was oily. Appalled to say the least they went in the bin. The restaurant had closed by the time, I had realised all this.
  • 11/12/2017
    Philippe
    5 stars out of 6
    food was delivered ahead of its estimated delivery time (good thing!) and arrived well packed and hot. Free prawn crisps. happy days. gyoza was nice, roti a bit rubbery. the downer was our noodle dishes (chow mein and pad thai) which were bland. overall, alright for an asian takeaway but nothing exceptional.
  • 08/12/2017
    Ramdane
    1 stars out of 6
    Food was really late and once finally delivered, realised there was no rice with the curries we ordered. Called the restaurant and apparently rice needs to be ordered seperately. This really should’ve been stated when we ordered online! Disappointing. However restaurant was apologetic about wait time and gave up complimentary prawn crackers for being first time customers. Unfortunately won’t be ordering again.
  • 08/12/2017
    Chetan
    4.5 stars out of 6
  • 06/12/2017
    Simon
    4.5 stars out of 6
  • 03/12/2017
    Chris
    6 stars out of 6
  • 02/12/2017
    Katy
    1 stars out of 6
    Food two hours late send by Taxi that got lost and had to be collected on foot. Food stone cold. Awful service.

    The Oriental Tree replied

    Dear Katy Your order was not late by two hours but by 40 minutes for which we apologise for however your behaviour on the phone when we tried to notify you of this was appalling. You did not even notify us that your residence was located in a small hidden dark alleyway which the driver had to walk a long distance in darkness for. Even after your food was delivered you sent texts requesting a full 100% refund only after you had the audacity to finish eating our food which I hope you enjoyed by the way, such texts used such phrases as 'not on' and 'or else'. The following day said refund was given. Best Regards, The Oriental Tree

  • 02/12/2017
    Phil
    6 stars out of 6
    Excellent food
  • 01/12/2017
    Matthew
    5.5 stars out of 6
  • 30/11/2017
    Uzma
    6 stars out of 6
  • 29/11/2017
    Ernest
    6 stars out of 6
  • 26/11/2017
    Rosie
    4 stars out of 6
  • 25/11/2017
    Kyriaki
    6 stars out of 6
    Lovely lovely service! Very happy with this place and will be buying again in the future. Had a mix up with he order (my fault) and they were very accommodating. The restaurant also gave us complimentary spring rolls as first time customers. Very happy with the service and the food was yummy too! Not greasy at all. I would recommend! :)
  • 25/11/2017
    Natalia
    6 stars out of 6
  • 24/11/2017
    Javier
    2 stars out of 6
  • 19/11/2017
    Holly
    5 stars out of 6
  • 18/11/2017
    Anna
    6 stars out of 6
  • 15/11/2017
    Carl
    5 stars out of 6
    solid grub :•)
  • 12/11/2017
    Dannie
    6 stars out of 6
    Incredible! Food is amazing and so is the customer service! Highly recommend!
  • 12/11/2017
    John
    4.5 stars out of 6
  • 10/11/2017
    Christopher
    6 stars out of 6
  • 10/11/2017
    Helen
    4.5 stars out of 6
    On time delivery. Lovely dumplings.
  • 10/11/2017
    Helen
    5.5 stars out of 6
  • 10/11/2017
    Corry
    6 stars out of 6
    Food arrived early and piping hot. I’ve just moved to the area and it was my first takeaway. Absolutely delicious. Everything was perfect and the duck rolls were the best I’ve ever tasted. Decent portion size and very good service. Will definitely be ordering again.
  • 10/11/2017
    Ana
    5 stars out of 6
  • 05/11/2017
    Eleonora
    5.5 stars out of 6
  • 05/11/2017
    Nicola
    6 stars out of 6
  • 22/10/2017
    Olivia
    5 stars out of 6
  • 20/10/2017
    Luke
    6 stars out of 6
  • 15/10/2017
    Anastasia
    6 stars out of 6
    Best salt & pepper squid I have ever had! And the rest of the food was amazing too!
1 of 37 next 30

There are no items in your basket

Delivery available on orders of £15 and over (delivery fee £0)

View order