We use cookies to improve your browsing experience. By continuing, you agree to receive cookies on our website. Learn more

Tinos Pizza

American, Pizza

170 New Road, Rubery, B45 9JA

Free delivery

Overall

4.9 stars out of 6 4.9 / 6
Food quality 4.9
Delivery time 4.8
Service 4.9

Based on the 86 most recent reviews

88 reviews of Tinos Pizza

  • 20/05/2019
    Jamie
    1 stars out of 6
    First off the delivery was late. Secondly is was ting, 7 pounds for a cheese and tomato pizza the same size as a pizza garlic bread from dominos. Order the pizza sizes online correctly as-well. If you do wish to order from here, (strongly don’t recommend) make sure you order the extra large they might send you a small you never know. Also it’s cold.
  • 19/05/2019
    Jordan
    4.5 stars out of 6
    I ordered from here and my pizza was very nice. But my girlfriends pizza was very spicy and we never expected it to be
  • 12/05/2019
    Lauren
    1 stars out of 6
    Disgraceful
  • 03/05/2019
    Olivia
    6 stars out of 6
    Food was great as always. Delivery time is always exceptional, says an hour usually comes in about 35/40 minutes.
  • 27/04/2019
    Jason
    6 stars out of 6
    Great pizzas best in the area
  • 26/04/2019
    Sarah
    6 stars out of 6
  • 19/04/2019
    Michael
    6 stars out of 6
    Food was brilliant and tasty
  • 12/04/2019
    Michelle
    5.5 stars out of 6
  • 06/04/2019
    Kevin
    5 stars out of 6
  • 06/04/2019
    Rosemary
    5.5 stars out of 6
  • 30/03/2019
    Monique
    5.5 stars out of 6
    Food was nice but I paid for sauce each pot was out of date my 2 mouths please check your dates as this is not the 1st time as before your cans were 5 mouths out of date and u did sort it but you need to check dates on stuff

    Tinos Pizza replied

    Hi Monique Thanks for your order. I looked at your order and I discovered that you ordered sour cream dips. I have looked at our sour cream dates at the bottom of the sauce there is two dates as follows Prod 14/01/19 Exp 31/07/2019 Which date did you looked at?????? You are more than welcome to come to Tinos pizza for inspection at anytime. I think you have had looked at Product date and thought it’s the expiry date. We always make sure our food and drinks are up to date and that has been evident by us being rated 5 star for last 10 years. Thanks for shopping with us we appreciate your precision.

  • 30/03/2019
    Caroline
    6 stars out of 6
    Food as amazing as ever collected on time food was ready and waiting on time staff are amazing
  • 28/03/2019
    Gavin
    2.5 stars out of 6
    the kebab I ordered was so poor the chicken meat was dry and like rubber

    Tinos Pizza replied

    Hi Gavin Sorry to hear that . We are surprised to see such a comment for our kebab especially our Mega size kebab. Always always make contact with us via phone we definitely resolve the issue. You will not be disappointed. Hope to have your order next time.

  • 20/03/2019
    Hope
    3 stars out of 6

    Tinos Pizza replied

    Hi Hope Thanks for your rating. It would have been great if you could have dropped a line to see what made you to give such a rating. We would love to have your order again. Thanks for ordering from us .

  • 18/03/2019
    James
    2.5 stars out of 6
    Pizza was cold even though it was early don't get that

    Tinos Pizza replied

    Hi James We always serve fresh pizza to our customers. Our delivery bags are new ones with extra protection. Never had such a comment before . We would love to have your order again to impress you this time .

  • 18/03/2019
    Liane
    1 stars out of 6
    first time I used these. for £12 for a pizza it was tiny! I ordered and paid for extra cheese and there was still barely any on. really was not impressed all round! it’s very rarely I even leave a review but was extremely disappointed with this restaurant. wouldn’t recommend if use again

    Tinos Pizza replied

    Hi Liam Sorry to hear that . The sizes are on our menu. You were more than welcome to ask member of staffs to guide you on how to order the correct size . Hope to hear from you soon Regards

  • 05/03/2019
    Toby
    6 stars out of 6

    Tinos Pizza replied

    Hi Toby Thanks for your order . Great that you liked the food. Please order again

  • 28/02/2019
    Rebecca
    2 stars out of 6
    always late always just because I think it’s on line and they think they won’t get a tip but I always leave a tip and when they deliver the drivers are miserable!

    Tinos Pizza replied

    Hi Rebecca I agree with you . At weekend we get mad but we always put all our orders in a queue regardless of online or direct call to shop. In regards to drivers could you tell me what was wrong with our drivers as we have been working with them for good few years now and we had no complaints or comment about the so far.

  • 21/02/2019
    Sully
    6 stars out of 6

    Tinos Pizza replied

    Hi Sully Thanks for your rating. Can not wait to have your order again.

  • 15/02/2019
    Craig
    5.5 stars out of 6

    Tinos Pizza replied

    Hi Craig Thanks for your rating. Please order again.

  • 15/02/2019
    Caroline
    6 stars out of 6
    Excellent service food was amazing

    Tinos Pizza replied

    Hi Caroline So happy you liked your food . Please order again.

  • 15/02/2019
    Jason
    6 stars out of 6
    Great food and quick service

    Tinos Pizza replied

    Hi Jason Thanks for your comment. So glad you liked your food. Please order again

  • 07/02/2019
    Hyoes
    1.5 stars out of 6
    Id never order from here again

    Tinos Pizza replied

    Hi Hyoes Sorry to hear that. We at Tinos would love to hear feedback to make our food and services better. Could you tell us what was wrong please.?

  • 02/02/2019
    Adam
    1.5 stars out of 6
    Got my order completely wrong, delivery guy really rude. Will not be ordering from here again

    Tinos Pizza replied

    Hi Adam Sorry to hear that but since you ordered we had no phone call to say you had your order completely wrong. We have your order saved in our data base could you please let us know what was wrong about your order please????

  • 01/02/2019
    Gary
    4.5 stars out of 6
    Great food as always!

    Tinos Pizza replied

    Hi Gary Great to hear that you liked your food . Please order again . Waiting for your next order.

  • 28/01/2019
    Lauren
    1 stars out of 6
    not happy

    Tinos Pizza replied

    Hi Lauren So sorry to hear that. As I explained to you on the day you have ordered BBQ Ribs which is evident on your Just Eat order but somehow you thought that you have ordered BBQ chicken wings . We only can do what is written on your Just eat slip from just eat website. If you have any issue or concern about your order you can always call just eat customer services.

  • 27/01/2019
    Chloe
    3.5 stars out of 6
    ordered a medium pizza. it was tiny! paid £20 for hardly any food, not impressed

    Tinos Pizza replied

    Hi Chloe You can always check sizes and slices either online or by phoning us. Our dearest pizza is xtra large and for two of does pizzas you will be paying £18.95 You ordered two medium pizza which cost exactly £ 11.95 you also had few other side orders which made your bill up to £20. We at Tinos pizza are more than happy to assist you with your order before you place any order for ultimate experience.

  • 23/01/2019
    STEPHEN
    6 stars out of 6
  • 23/01/2019
    Sharon
    6 stars out of 6
    I love tinos there food is delicious and fresh and hot and was early bonus. Would definitely recommend tinos.
  • 19/01/2019
    Chloe
    6 stars out of 6

    Tinos Pizza replied

    Hi Chloe Thanks for your rating. Hope you liked our food .waiting to get your next order.

1 of 3 next 30

There are no items in your basket

Free delivery

View order